Re: image partycji ntfs ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 01:54:08 MET DST

Użytkownik "kraviec" <kraviec_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> probowalem pm7, ale pojawil sie nowy problem, po rozpoczeciu
> kopiowania partycji pojawia sie komunikat "error #1516 partition
> improperly dismounted", a po chwili too many errors found i koniec
> nie chce robic nic dalej. czy jest wiec jakies narzedzie ktorym
> naprawie ta uszkodzona partycje ntfs ?.

Widocznie zresetowałeś poprzednio system. Powinno pomóc uruchomienie
systemu albo chociaż Konsoli odzyskiwania i chkdsk.

A kopię partycji na drugi dysk możesz zrobić nawet darmowym Ranish
Partition Managerem. Potem tylko fixmbr spod Konsoli odzyskiwania, i...
uwaga - pierwsze uruchomienie skopiowanego systemu ZAWSZE po odpięciu
starego dysku, inaczej natkniesz się na problem zmiany literki partycji
systemowej. Innymi słowy - nie zalogujesz się.

M.