Windows nie nadąża ?!!?

Autor: == Paweł == (pawel_ogniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 00:28:51 MET DST

Pod Windows 2000 Pro pojawia mi się komunikat parafrazując mniej więcej
tej treści:

Masz 60 sekund na zamknięcie wszystkich programów, ponieważ z powodu
niestabilnej pracy jądra systemu komputer zostanie wyłączony

...i po minucie system się zamyka. Słyszałem opinię, że jądro Windows'ów
(tylko czy wszystkich?) nie nadąża za szybkimi procesorami
(od Athlona 1800+ wzwyż) - jakiś problem z obsługą przerwań - co owocuje
takim właśnie komunikatem w Win2k i restartem "bez ostrzeżenia" w Win9x.
Nic nie słyszałem o WinXP.

Czy ktoś to może potwierdzić lub zdementować?

Z góry dziękuję,
Paweł

PS. Ja mam Athlona 1700+