Ostrzeżenie przed oszustami.

Autor: CKZFUCK (niekupujwckznak_at_tlen.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 23:30:43 MET DST

Witam

Radzę unikać zakupów w sklepach komputerowych CK ZNAK w Poznaniu i jego
okolicach. Naprawy gwarancyjne to rozbój w biały dzień, nie dość, że usterka
nie została usunięta, to jeszcze musiałem zapłacić za "niesłuszną
reklamację", a człowiek który wykonywał to jakże męczące zadanie nie raczył
przywrócić ustawień do stanu w jakim sprzęt oddałem, skasował peniądzę nie
wiem za co, faktury VAT nie wystawił, forsę pewnie wziął do kieszeni. Summa
summarum mam niesprawny komputer, cyniczny błazen zarobił, a ja mogę
wyp******ć zakupiony parę miesięcy temu produkt jakże wysokiej technologii
do kosza.

Jescze raz ostrzegam - szkoda czasu i nerwów.