problem z kamera media-tech MT402

Autor: Przemek Prusik - przemaser (przemas21_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 16:55:15 MET DST

mam maly klopot z ta kamera.chodzi o to ze podczas importu obrazu jest on
podzielony na kilka okien, ciagle skacze i zmienia kolory(sorry za lamerski
opis).nie wiem czym to jest spowodowane.chyba tym ze uzywam WinXP bo na
Win98 nie mialem podobnego problemu...to samo bylo u kumpla ktory ma
XP.cholerne stery sa niepodpisane i dlatego nie wiem co by tu jeszcze z nimi
wykombinowac.z gory dzieki za odzew.

--
|                                                    o    o        |       |