Re: OKI PAGE 8w Lite

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 17:44:11 MET DST

Użytkownik "toja" <kop_wesola_at_poczta.fm> napisał w wiadomości:
> Witam serdecznie!
>
> Mam problem z drukarka jak w tytule, w czasie wydruku po lewej stronie
> kartki mam ciąglom linie ): czyszczenie nic nie daje nawet jest teraz
> wymieniomy Toner i dalej to samo): Jedynie podczas czyszczenia jest jeden
> fragment bez tej linii ale potem dalej to samo )):
> Czy ktos jest mi w stanie pomoc??
> Z gory dziekuje za wszelaka pomoc.
> Andy...

W bębnie puszcza listwa czyszcząca, masz 2 wyjścia a mianowicie kupno nowego
bębna co kosztowo wyjdzie ci prawie jak nowa drukarka albo naprawę zespołu
bębna a dokładniej wyczyszczenie tej listwy (jesli jesteś manualnie sprawny
inaczej - tzn masz 2 lewe ręce - to daj to zrobic komuś sprawniejszemu :)).
Wystarczy wysypać zużyty toner i wyczyścić listwę spirytusem a nastepnie
lekko pokryć to tonerem by listwa się nie podwinęła a to doprowadza w 99% do
zniszczenia bębna. Powodzenia, jak Ci się uda to jesteś do przodu kilka
baniek i dalej śmigającą drukarkę :)

Serwiz