Re: Pytanie do muzyków: która karta l epsza?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 16:56:41 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał w
wiadomości news:Xns92509B544A991silvermango2pl_at_153.19.0.141...
> Wojt <rwxrwx_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> To Ty chyba przeserowanego basu nie slyszales ;) Zreszta jak rozkrecisz na
> max woofer to sie nie ma co dziwic ze odnosisz takie rwazenie, a moze to
> wina karty muzycznej albo muzyki ktorej sluchasz :P

Nie, no panowie. Ja tu pytałem o kartę muzyczną a wy bitwę o biednego
Samsunga toczycie. Prawda jest taka, że Samsung SMC-5100 to zabaweczka i
dźwięku pięknego nie wydobędzie. Bass jest faktycznie przesterowany, trzeba
ostro go przycinać, żeby wszystko nie brzęczało, nawet na dobrej karcie
muzycznej. Mam zaprzyjaźnionego znajomego w pewnej rozgłośni radiowej
(pracuje jako realizator dźwięku) i jak mu kiedyś powiedziałem, że SMC-5100
to klasa średnia, to mało się ze śmiechu nie posikał. Jak mi pokazał sprzęt
klasy średniej, to mi oczy z orbit wyskoczyły.

Pozdrawiam,
Sniper