Skaner Mustek - problem

Autor: ERG (videoklip_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 15:17:50 MET DST

Otrzymałem za friko skaner Mustek 12000 CX. Niestety nie mam do niego kabli
ani kontrolera SCSI. Niestety w swoim kompie nie mam łącza ISA więc
kontroler oryginalny do niego niepasue. Większość nowych kontrolerów PCI
jest w cenie nowego skanera więc zakup takiego mija się z celem.
Pytanko - czy ktoś ma tani kontroler SCSI na PCI i wyjście takie by z
drugiej strony kabkla był wtyk pod złącze drukarkowe (takie ma skaner)
Czy istnieje jakiś inny sposób by podłączyć skaner do kompa
Za porady będę wdzieczny
Grzegorz