NTG - backup na CD-R/CD-RW ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:55:05 MET DST

Nie ma grupy o wykonywaniu kopii zapasowych, więc pytam tutaj (i gdzie
indziej też).

Zaznaczam, że nie chodzi mi o samo nagrywanie CD-R lub CD-RW . Kupiłem
sobie Nero, założyłem InCD, ślicznie działa i nie potrzeba mi lepszego
programu do "zwykłego" nagrywania CD-R/CD-RW.

To, czego potrzebuję to program (bez obsługi sieci - jedno stanowisko)
do wykonywania kopii zapasowych na CD-R : musi mieć scheduler tak, żeby
sam uruchomił wykonywanie kopii wg. określonego kalendarza, rozróżniać
pomiędzy kopią pełną i przyrostową, posiadać wygodny (do przeglądania i
odtwarzania wybranych plików) indeks zabezpieczonych danych z
uwględnieniem jakie dane-kiedy-na jakim kompakcie zostały zapisane.
Czyli normalne funkcje programu do wykonywania kopii zapasowych.
Oczywiście program powinien być klasy "oprogramowanie domowe" czyli na
jedno stanowisko, i w cenie zdecydowanie poniżej $200. Nero takich
funkcji nie ma, i nie będzie miał, bo służy do innych zastosowań.

Jednym zdaniem: potrzebny mi program do wykonywania kopii zapasowych na
CD-R/CD-RW. Jakieś propozycje ?

Z góry dzięki,

B.