Re: Duron - jaka plyta glowna ? bylo, ale inaczej

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokadka.poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:01:04 MET DST

"Paweł S." <pawelsz100_at_interia.pl> wrote in news:ah8t74$in7$1_at_news2.tpi.pl:

> Wielkie G prawda, zobacz na ceny sklepach to się ździwisz, pozatym kto ci
> wymieni SDR na DDR ???

Nie krzycz prosze na mnie...
Tydzień temu byłem w sklepie (w Tychach oczywiście) i pytałem. Ceny na
podstawie cenników Actiona. Co do wymiany to sam wymieniałem ze trzy razy
tak pamięci. Ja kupuję zawsze w jednym miejscu w Tychach i tam dostaję
dożywotnią na nie gwarancję. Przy wymianie np. z 128 na 256 MB płacę tylko
za 128. KPW ?

--
Rally.pl Te_at_m Tychy