Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 13:46:12 MET DST

> Może to się okazać wbrew pozorom tańsze (kupno zasilacza za
> własną kasę),

wiesz ale ja jestem serwisantem i moje zarobki nie pozwalaja na dzialalnosc
charytatywna :(

> nie mówiąc o zdrowiu, zresztą może faktycznie jak klient
> jest do granic możliwości
> upierdliwy i twierdzi że "koledzy" mu powiedzieli - czyli
> teściowa - że ma działać
> to go przetrzymaj te 14 dni aż mu się znudzi.....

a klient informowal mnie iz pytal sie rowniez w innych sklepach i nikt nie
slyszal tam aby geforce 1 mogl palic plyty glowne lub zasilacze tzn moze
nie tyle one ale co ich "apetyt na prad" Odsylalem go na grupe dyskusyjna
ale chyba to nic nie da

mariusz