Pytanie do muzyków: która karta lepsza?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 10:26:12 MET DST

Kilka dni temu kupiłem płytę główną MSI KT3 Ultra ARU z wbudowanym
6-kanałowym układem muzycznym Realtek AL650. Dotychczas pracowałem na SB
Live! Value.Podkreślam, że nie dysponuję 6-kanałowym zestawem głośnikowym a
jedynie prostym modelem Samsung SMC-5100 (2 satelity po 15W + Woofer 35 W).
Jakość dźwięku generowanego przez ten zestaw oceniam na średnio-kiepski (w
porównaniu do profesjonalnych studyjnych odsłuchów klasy Yamaha).

W związku z powyższym mam pytanie: którą kartę wybrać jako podstawową? Zbyt
mało miałem jeszcze do czynienia z nowym nabytkiem (płytą MSI), by móc
samemu ocenić, która z tych kart jest lepsza. Może ktoś pomoże wybrać...

Pozdrawiam,
Sniper