Re: Aktualne modele hdd IBM - Wasze opinie

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 09:04:09 MET DST

Użytkownik "Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aikus IP" <aikus_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Hahahahahahahahaha, najlepszy dowcip jaki dzisiaj słyszałem!

bo jestes bardzo mlody.

> Jak również wszystkie kolejne serie... i kolejne... i następne...

Skoro tak to wymien je. Bo z tego co ja pamietam nie bylo ich az tak duzo
(2-3).

Pozdr Yablon

ps. Do: Jasiulla
Faktem jest ze od serii z DTLA IBM sie mocno popsul i ja bym raczej nie
ryzykowal. Jak widac obnizenie kosztow produkcji nie wyszlo dyskom na
zdrowie. Problemy finansowe IBMa ma rozwiazac wykupujacy go koncern o ile
dobrze pamientam to Hitachi. Zobaczymy jak sie beda sprawowac dyski
IBM-Hitachi :)