Re: Jak zmienić częstotliwość odświeżania obrazu w grach?

Autor: Mar.K (mar.k_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 08:48:45 MET DST

Użytkownik "ND" <ndchoros_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Problem jest taki: w Windzie monitor w rozdzielczości 800x600 ma ustawione
> 85Hz, ale gdy uruchamiam w tej samej rozdzielczości jakąś grę, odświeżanie
> spada mi do 60Hz i obraz "skacze". Domyślam się, że ma to coś wspólnego z
> fabrycznymi nastawiami monitora, ale nie można by tegoś jakoś zmienić?
Szkoda
> mi oczu... ;)
> Dzięki za pomoc.
>
> ND

jeżeli masz XP to sciągnij sobie programik MULTIRES - jak tam ustawisz 85 i
zablokujesz to nie będzie się zmieniał
Jeżeli win 98/Me to czy gra nie chodzi przy innej ilości kolorów? - jeżeli
przy innej to znaczy że musisz przejśc po kolei wszystkie tryby wyświetlania
i ustawić częsstotliwość - wtedy zapamięta je i nie będzie kłopotu.

Mar.K

P.S. Tyle postów i żadnej przyzwoitej odpowiedzi tylko kłótnia o liczbę
postów - gratuluję koledzy - na te bzdury i odsyłanie do archiwum
straciliście czas, w którym mogliście człowiekowi pomóc.