BIOS logo

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 03:02:02 MET DST

Dzien dobry.
Mam kompa z biosem AMI juz ladnych pare lat (P133).Zawsze troche
mieszalem,ale zawsze wybrnalem ze wszystkiego sam.Po jakims roku
uzytkowania przestalo sie pojawiac logo.Kiedys tylko
posmutnialem,a teraz gdy mam juz sdi i w ogole jestem troche
starszy,zaczalem sie zastanawiac jak je przywrocic lub chociaz
wgrac nowe.Mialem takie ladne od Adaxa.Nie wiem jak ja to
zrobilem.Watpie,zebym grzebal jakimis programami do flashowania
czy czegos tam,bo tego raczej nie kumam.Wiem,ze moge cos ostro
namieszac,wiec czy moglby mi ktos powiedziec,jak moge to
zrobic?Szukalem w necie,ale najczesciej jest tam o awardzie.I
jesliby ktos mial linki do potrzebnych programow to dziekuje
rowniez.

Pozdrawiam

Pala