Re: ktory HD wybrac?

Autor: _\)HEARSHADE\(_ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 01:28:34 MET DST

Użytkownik "Egghead" <
> ale jest malo awaryjny
> ^^^^^^^^^^^^^
> Jeszcze go nie widzialem w sprzedazy, skad wiesz, ze bedzie malo
> awaryjny?
Jakos mi tak intuicja podpowiada :p ,a tak powaznie to gadka dotyczyla
IV...

> O tak, a ponadto maja niezla wydajnosc.
Wydajnosc? - to sa obecnie najlepsze dyski na rynku :p,a ty
piszesz o wydajnosci ....aaa i maja bardzo ladne pudelka.... i
bardzo fajnie sie na nich robi patycje i ...:P

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******