Karta sieciowa

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 22:26:34 MET DST

Witam, kupilem sobie drugi komputer (zeby miec spokoj od rodziny) i kupilem
do niego karte sieciowa, zainstalowalem i zrobilem na niej identyczne
ustawienia co do sieci jak w starym komputerze, i tu pojawia sie maly
problem, testowalem juz 2 karty, obie jakies planet (maja tylko jedno
wejscie - to telefoniczne, nie paietam, czy to skretka, czy BNC) i zadna nie
dziala ani w jednym, ani w drugim kompie, co dziwne, moge zrobic pinga do
innych ludzi z sieci, ale do serwera nie moge, wiec internetu tez nie mam,
moje pytanie, czy w takich kartach trzeba cos przestawic, bo nie dzialaja w
zadnym komputerze.
Moze to bedzie wazne, ze oba komputery maja plyty na VIA. Z gory dzieki

--
Pozdrawiam.