Re: Śledź do USB

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 22:06:15 MET DST

"Plissken" <plissken_at_poczta.fm> wrote...

> [...] Co mam zrobić ? Przerobić wtyk ??

Pewnie, kiedyś (jakieś 4 lata temu) robiłem podobną operację z PS/2,
miałem tylko wyprowadzenie na płycie i kupiłem sobie gniazdo na śledziu,
które wtyczkę miało w innym "standardzie" niż piny na płycie.
Wcześniej tylko postaraj się upewnić w jakiej kolejności powinny być
przewody, może jakaś dokumentacja płyty, może jakieś oznaczenia
kolorami, dowiedz się jakie są kolejne styki w USB itp.

Luc