i845E, 1,5V i stara karta grafiki, problem

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 22:00:28 MET DST

Mam taki oto problem:
Zamierzam kupić płytę Abita BD7 II Raid, na i845E z ograniczeniem portu AGP
do 1,5V.
Mam starą kartę graficzną Diamond Viper V550 AGP - Riva TNT 16 MB,
no i nie wiem czy mogę tę kartę spokojnie włożyć do nowej płyty czy też nie.
Podobno stare karty nie przestrzegają tego ograniczenia, tylko nowe.
Jest to karta AGP x1 [chyba].

Proszę o pomoc, może ktoś ma jakieś doświadczenia z tą kartą....

eMKa