Re: Dekompilacja

Autor: Menos (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 20:59:17 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Witaj, Amigo :))
> Czytasz cudze posty ?. Prawie to samo napisalem Menos'owi na priva :))).
Ale
> dopiero po tym, jak mi wyjasnil, co tak naprawde chce zrobic...
> Bo, zgodzisz sie, ze próba uzyskania kodu C++ z aplikacji EXE, przypomina
> uakladanie 100000 puzzli, gdzie kazdy pasuje do kazdego...;)). A jesli exe
> nie ma jeszcze zaszytych informacji dla debuga.... ech....
> pozdro...

Dziekuje Wam za podpowiedzi.
Mysle, ze w niedlugim czasie osiagne zamierzony cel.
Tym bardziej, ze program o ktorym mowa to pchelka (niecale 30kB).
Ale dzisiaj juz tego nie bede robil, wypilem za duzo piw w oczekiwaniu na
Wasze podpowiedzi i obecnie mam klopoty z grawitacja.
Dziekuje i pozdrawiam !

Menos