Re: TEAC nie nagrywa na Esperanzach ????????

Autor: Kevlar CD (KevlarCD_at_Topnet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 19:45:08 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> A mi esparanzy na tej nagrywarce bardzo ladnie chodza.
> ABS

Chciałem dodać, że to sa te NOWE esperanze. Biały nadruk na całej plycie.
Mam je na takich szpulach z zielonymi plackami po obu stronach. Przedtem tez
były te białe i tez cienko chodzily na tej 16tce.

Co ciekawe powinien pomoc ten nowy bios, bo w koncu jest o tym mowa. Czyzby
Esperanze byly bardziej kiszkowate niz by mogli sobie wyobrazic panowie z
Teaca ? :)))))))

Jezeli mi sie uda wrocic te plyty to kupie Platinum.
Chcialbym jakies plyty ponizej 1zł/CD wiec tylko to pozostaje.
No chyba ze jakies lusterka, ale to nie wyglada zachecajaco :)

Coz, takie zycie