Re: jak uzyskac obraz z Rivy TNT2 na TV?

Autor: Mariusz Ponarad (pempek1_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 19:37:36 MET DST

Użytkownik "Bogdan" <hehoff_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Probuje ostatnio zainstalowac Rive TNT2 TV-out (zglasza sie z numerem
> 2.05.19.03.01). Wszystko dziala jak nalezy jesli uzywam monitora. Problemy
> zaczynaja sie przy probie wyslania obrazu na telewizor (kabel chinch -
> euro).
>
> Jakie parametry trzeba ustawiac (rozdzielczosc, odswiezanie, system
> kodowania koloru - jest tego od cholery PAL B, G, I itp. oraz NTSC w
roznych
> opcjach)?
> Mam oryginalna plytke ze sterownikami ale moze sa jakies lepsze? Czy da
> [...]

Posiadam geforce 2 MX 400 z tv-out, wyjasnie ci na jego przykladzie. Z
kodowaniem koloru musisz poeksperymentowac, u mnie dziela na NTSC-J, mam
nowy telewizor LG, wyprodukowali go w Japonii. rozdzielczosc najlepiej
ustawic na 800x600, im wieksza rozdzielczosc na monitorze tym bardziej
trzeba przewijac obraz w telewizorze. Ja pracuje pod Win XP, wiec wszystko
sprowadza sie do tych kilku czynności. Pod Win 98 bodajze w panelu
sterowania masz ikonke nVIEW wejdz tam i odznacz ptaszka przy " przenoszenia
na kolejne pulpity" (czy jakos tak sie to zwie). Co do sterownikow to z tych
nowszych wszystkie posiadaja obsluge tv-out, zassaj ktores. I ustaw
klonowanie obrazu w zakladce nVIEW.

Pozdrawiam