Re: chlodzenie dysku ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 18:27:06 MET DST

Użytkownik <mum19_at_polbox.com> wyplodzil(-a):

> Witam
>
> Zastanawiam się czy nie zapewnić moim hd dodatkowego chlodzenia.
> Sytuacja wygląda tak: mam dwa hd (barracuda IV 40GB i samsung 20GB
> również 7200obr), które grzeją się niestety dosyć mocno a dodatkowo są
> zamontowane jeden centralnie ponad drugim. Martwie się bo jak wynika z
> moich poprzednich postów gwarancja na barracude jest niepewna. Co
> proponujecie w takiej sytuacji ??

Ja rozbudowałem znajomemu sanki (często wystarczy wymienić na większe,
gdy miejsce w obudowie na to pozwala).

Kombinuj też na dnie obudowy (4 dziurki, kawał blachy; jakieś ciekawe podłoże,
aby wytłumić drgania).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl