Asus A7V133-VM - c.d.

Autor: Piotrek (pj167146_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 19:06:51 MET DST

Witam ponownie,

ja juz zupelnie nie wiem co jest grane. Wczytalem najnowszy bios do tej plyty (w wersji z 10 czerwca 2002, 1008.bin), komputer uruchamia się i stwierdza wchodzac do BIOSu ze procesor ma ustawione domyslne parametry aby zabezpieczyc przed uszkodzeniem itp. bajeczki. Po wyjściu z BIOSu zatrzymuje sie na PNP Init Completed i koniec, wisi że nie pomaga ctrl-alt-del !!! Za każdym razem to samo. Przestawiałem zworki z ręcznego ustawienia na automat i nic. Proszę pomóżcie, bo nie wiem co się z tą płytą dzieje!

Jak instalowałem windowsy z biosem w wersji 1002A (obojętnie 98 albo XP HE) to mi wywalał podczas instalacji różne błędy. Za chiny nie wiedziałem co jest.

Błagam pomocy, bo już tyle mi czasu ten sprzet zjadł, że lepiej nie gadać...

Piotrek