Re: Aktualne modele hdd IBM - Wasze opinie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:38:40 MET DST

Użytkownik "Jasiulla" <jasiulla_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> proszę wszystkich grupowiczów o opisanie swoich doświadczeń z

> twardzielami z IBM ;)

Oj przykre mam doświadczenia. 3 dyski w ciągu 3 lat. Nigdy więcej.

> Chodzi mi głównie co sądzicie o starych z serii

> DTLA (pochowałem 2 w 20 miesięcy) i o nowych z serii Vancouver.

3 miesiące temu kupiłem IBM 60 GB serii Vancouver. Pracował 2 miechy.
Pewnego pięknego dnia zdechł na amen. Chuj bombki strzelił. Straciłem całą
masę cennych danych.

NIE KUPUJ IBM'a!!!

Zresztą IBM wycofał się z produkcji dysków (sprzedali oddział, czy jakoś
tak). Podobno powodem tej decyzji był poważny uszczerbek na ich reputacji
spowodowany częstymi awariami twardzieli.

> Zastanawiam się czy pakowac się po raz trzeci w tej złom(?).

Uciekaj!!! Uciekaj jak najdalej. Lepiej kup sobie wrotki.

Pozdrawiam,

Sniper