Re: wyciszanie zasilacza

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:28:26 MET DST

> Czy ktoś próbował wyciszyć zasilacz. Wiatrak w nim powoduje dużo
hałasu
> i mimo to radiatorki w zasilaczu są bardzo gorące. Boję się że po
zwolnieniu
> wiatraczka spalę zasilacz. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Jesli radiatorki sa gorace to rzeczywiscie nie spowalniaj wiatraka bo
spalisz zasilacz jak nic. Niektore zasilacze mozna tak zrobic, ale z
tego co piszesz Twojego nie.
Moze poprostu sprobuj wymienic wiatrak, ewentualnie wytnij ta kratke
wentylacyjna, bo to moze szum powietrza o nia najbardziej halasuje...
(ja tak wlasnie zrobilem i roznica byla zauwazalna)
Pozdrawiam!
Aik