Re: Napiecie Athlona XP 1800+a przegrzewanie sie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:09:47 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:ah6cqf$8mu$1_at_news.tpi.pl...

> [...]

3 dni temu kupiłem Athlona 1800+ z płytą MSI KT3 Ultra ARU i wentylem TITAN
za 50zł o prędkości obrotowej 2800. Dla zabezpieczenia rdzenia procka
podczas montowania radiatora dokupiłem miedzianą płytkę ochronną (również
przewodzącą ciepło) firmy Thermaltake za 30 zł. Użyłem pasty dołączonej do
wentyla (z sreberkiem). Po zmontowaniu części zestawu i odpaleniu sprzętu
pierwszą rzeczą jaką wykonałem było "zaglądnięcie" do BIOS'u w celu
skontrolowania temp. proca. Po starcie było 32 stopnie i w ciągu 3-5 minut
skoczyło na 36 i na tej wartości pozostało. Potem domontowałem resztę
sprzętu, żeby sprawdzić jak będzie się grzał przy pełnym obciążeniu. I tak -
dołożyłem 3 twarde dyski (wszystkie 7200 obr.) jeden CD-ROM, nagrywarkę,
grafikę GF2 MX, modem, tuner TV, muzykę i dla upchania miejsca - 3 dodatkowe
śledzie ze złączami USB i USB 2.0 dołączane do płyty. Po półgodzinnej grze w
GTA3 osiągnąłem max. temp. 40 stopni i za nic nie mogłem go zmusić do
większego nagrzania. Trochę mało z tego co czytam u was. Może trafiłem na
lepszy model proca. Albo płyta i zasilacz lepiej kontrolują podawane do
proca napięcie i się mniej grzeje... A może ta płytka ochronna coś dała? Sam
nie wiem.

Pozdrawiam,
Sniper