IE 6.0 problem

Autor: oya (jot_at_widzew.net)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 15:15:53 MET DST

mam maly problem a mianowicie: mam INTERNET EXPLORER 6.0 i kiedy odpalam
przegladarke to mam na wstepie uruchomione WYSZUKIWANIE oraz dodatkowy pasek
LACZA

nawet jak wylaczam to przy ponownym uruchomieniu przegladarki mam znowu
WCISNIETE WYSZUKIWANIE i LACZA
czyli wniosek nie zapamietuje ustawien ?

moze macie jakis problem zeby zlikwodowac ten problem i by IE zapamietal
ostatnie ustawienia przegladarki?

ps mozna ustawic czcionke IE? bo w niektorych przypadkach mam jakas gruba
przekrzywiona i malo widoczna ;]

z gory dziekuje za pomoc ;]
i wiem ze troche nie na temat ;]
pozdrawiam: OYA