Re: Czy jakosc połaczenia lub komputera ma wpływ na szanse wygranej w MultiPlayer?

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:58:49 MET DST

Użytkownik <hans1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Probowałem grac niedawno w gre w trybie Multiplayer przez internet i niestety
> miernyymi wynikami.

ntg,
pl.rec.gry.komputerowe
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka,
Google,
ale jednak... :)

Taki los HPB :)

> Zastanawia mie czy wpływ na mozliwosc wygranej ma jakosc
> połaczenia z serwerem,

> wielkosc pingu

> i odległosć w sieci do serwera.

Te trzy czynniki łączą się ze sobą i wynikają z siebie.
Jak masz ping 200 ms (0,2 sekundy), a przeciwnik 30 ms (0,03 sek.) to ma nad
Tobą 0,17 sek. przewagi, co w grach fpp jest wiecznością :))))) i dlatego
widzisz go "z poziomu gleby"
Mam to samo, ale ja gram przez dial-up i na wejściu mam ping co najmniej 70 ms
(czas potrzebny na modulację/demodulację sygnału akust., zależny od modemu)
większy od przeciwników i... dostaję po dupię.

> Niemozliwe abym mial za wolny komputer po Pentium 4 2.2 GH a karta graficznma
> tez niczego sobie bo Nvidia Geforce 4 4600.

No zawsze prędkość sprzętu też może mieć znaczenie - jak widzisz 5 fps to
raczej małe szanse na zwycięstwo..., hehe.

> Połaczenie ISDN.

Żeby nie było całkiem NTG zapytam:
A jaki masz modem? Od tego też może zależeć.

PZDRW
GL12d4