Re: Modem, który wybrac 1 z 3 ?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_send.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 14:42:39 MET DST

Slawek Waszczak <slawek.waszczak_at_adcon.com.pl> napisał(a):

>1. 3COM/USR SPORTSTER 56000 FLASH ZEWN.
>2. MICROCOM DP POCKET (zewnetrzny: RS-232)
>3. PENTAGRAM DIABLO 56 X zewnetrzny

Trudno powiedziec ktory lepiej bedzie sie sprawowal,
bo wszystkie to raczej solidne maszynki.
Ja ze swej strony moge powiedziec, ze ponad rok uzywalem
diablo zewnetrznego bez najmniejszych problemow
(inne modemy mialy problemy na mojej linii). Modem
bardzo dobrze trzymal sygnal i nie zrywal polaczen
(choc nie negocjowal najwyzszych polaczen - u mnie
zazwyczaj 45533 bps).

Andy