Re: TEAC nie nagrywa na Esperanzach ????????

Autor: Kiepski (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 13:57:24 MET DST

po prostu esperanza to kiszkowata plyta - jedynie wersja 800mb z bialym
nadrukiem i chyba tez kiedys bialo czerwonym na tej nagrywarce jakos mi
podchodzi bo mam ta nagrywarke - nagrywalem do tej pory bialo zielone 700mb
esperanzy i moge powiedziec, ze to kiszka nieprzecietna - po naganiu cdrom
malo co sie nie rozleci przy odtwarzaniu np filmow na tych cedekach
nagranych... problem jest z ich rozpoznaniem nie tylko z cdrw ale i z
cdromem po nagraniu... omijam te plytki z daleka... polecam prisme czerwona
na ta nagrywarke - wpalilem ich z 500 na tym cdrze i lux dzialaja.
slowem teac jedynie mi z tymi plytkami robil problemy i kiedys z jakas
wadliwa partia platinum 24x ktore dopiero co wchodzily...

pozdrawiam