canon n 670 u multi foto

Autor: Leechu (leechu_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 12:58:46 MET DST

Czesc
Nabylem skanerek canon n 670 u i mam problem ze skanowaniem zdjec w trybie
multi foto (automatyczne skanowanie kilku zdjec jednoczesnie). Po
prawidlowym jak mi sie wydaje ulozeniu np. 3 zdjec na szybie skanera
(odleglosci miedzy nimi 1-2 cmk odleglosci od krawedzi 2- 3 cm) i puszczeniu
skanowania multi foto skaner skanuje mi wszystkie zdjecia jednoczesnie i
otrzymuje 1 plik z 3 zdjeciami a nie 3 pliki kazdy z inna fotka. Moze ktos z
szanownych grupowiczow mial podobny problem ???.

Pozdrawiam
Leechu