Re: co jest nie tak?

Autor: J. Marcin Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 11:22:15 MET DST

Użytkownik "4400" <test_at_test.pl> napisał w wiadomości

> abit kg7 ma mostek polnocny amd a poludniowy via :)
> dlatego trzeba instalowac via4in1 oraz amd miniport.

No nie wiem - w instrukcji instalacji VIA 4 in 1 wyraznie pisza, by ich nie
stosowac w takich
kombinacjach tylko uzywac sterownikow dostarczanych przez producenta plyty.
Poludniowy mostek odpowiada za karty rozszerzen i porty, wiec nie jest tak
istotny dla wydajnosci
Jesli nie masz problemow z UDMA i USB to nie kombinuj z upgrade.
Natomiast wlasnie mostek polnocny to AGP, pamiec i polaczenie z procesorem
Wiec jesli uklad obslugujacy AGP od AMD chodzi Ci na sterowniku VIA to nie
masz sie co dziwic.

Pozdrawiam
JMR