Re: Odswiezanie

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 10:25:32 MET DST

> Powiem tak. Mój monitor ( nie powiem nazwy bo obciach :) )na orginalnych
> sterach nie obsługiwał wyżej niż 75 Hz w 1024x768, zmieniłem sterowniki
od
> CTX i chodzi spoko przy tej rozdziałce na 85 Hz

Tak zwane "sterowniki" sa niczym wiecej jak filtrem ukrywajacym niektore
tryby pracy przed uzytkownikiem. Da sie to wylaczyc we wlasciwosciach ekranu
np w Win2K i XP lub zainstalowac cos co sie nazywa "monitor domyslny" czy
jakos tak w Win98 i gra.

Natomiest czy nie uszkodzisz monitora, to juz zalezy od tego co mowi
instrukcja na temat Twojego monitora. Zawsze sa podawane maksymalne zakresy.

Tomasz