co jest nie tak?

Autor: 4400 (test_at_test.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:59:39 MET DST

mam nastepujacy sprzet:

athlon xp 1700+
geforce4 4400
512 mb ram
abit kg7
win2000 pro

w 3d marku mam wynik 9200 punktow
w pc marku:
cpu - 4520
memory - 2900

zaistalowane via 4in1, amd miniport driver, service pack2,
najnowsze stery nvidii.

wlaczam gre mohaa, misja na plazy omaha i rozczarowanie - chodzi mi wolniej
niz na gf2 :(
1024x768 klatki spadaja do 17 fps a w 640x480, detale na minimum - niewiele
lepiej - 24 fps min.
mam ustawiony na stale plik wymiany, probowalem starszych sterownikow i
nadal lipa :(
filtrowanie anizotropowe wylaczone, antyaliasing tez...
gtaIII, operation flashpoint chodza dobrze.
w czym moze byc problem? na gf2 mohaa chodzilo mi lepiej a na gf4 powinno
smigac.
skad taka mala roznica po zmniejszeniu rozdzielczosci do 640x480 i
wylaczeniu wszystkich detali?

pozdr
4400