Re: Streamer HP dat-4

Autor: Krzysztof Grzegorczyk (krzycho_at_antares.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:19:41 MET DST

slash_at_e-con.nomorespam.pl wrote:

> Czesc
>
> Mam pytanie odnosnie streamera HP dds dat4.
> Parametry sa takie: 24 GB pojemnosci bez kompresji, 40 GB z kompresja.
> Do tej pory backup robiony skryptem (ntbackup) z zalaczona kompresja
> (/hc:on) dzialal bez zadnych problemow. Ostatnio jednak backup wyrzuca
> kasetke po ok. 25GB i prosi o nastepna. Z zalaczona kompresja powinno
> wejsc 40 GB a nie tylko ~ 25 GB.
> W zwiazku z tym mam pytanie - w jaki sposob dokonywana jest ta kompresja?
> Czy to jest typowo sprzetowa kompresja wykorzystujaca jakies cechy
> [...]

Hey !!!

Też czasami mam ten problem chociaż mam DAT-a DDS3 (12/24GB) i wydaje
się czasami że powinno wejść więcej danych ... a 40GB wchodzi w najlepszym
przypadku kiedy stramerowi udaje się kompresja 2:1 ... kompresja jest
sprzętowa
i odbywa się w locie ... może tasiemki zastosowałeś DDS3 a nie DDS4 ...
nowsze
stramery sš z reguły kompatybilne kilka poziomów w dół ...

--
pozdrawiam
Krzycho