Celeron 400 czy PII 350?

Autor: huan (huan_at_megapolis.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 23:29:24 MET DST

Chcialem zmienic sobie komputer (stary jest juz dla mnie za stary), ale mam
pewna zagwozdke:

Moge sobie wybrac albo Pentium II 350MHz (na Slot1 zdaje sie) - oryginalny
komputer Compaq DESKPRO, albo Celeron 400MHz. Niestety nie wiem o Celeronie
nic wiecej, niz to, ze zostal zakupiony w firmie Optimus w lutym 2000.

Ktore z nich jest lepsze? Jakie sloty musialby Celeron posiadac, aby
przewziasc tego PII (w wydajnosci oczywiscie)? Bo domniemam, iz to PII jest
bardziej wydajny.

Nie planuje raczej dalszej rozbudowy nowej maszyny (obecnie posiadam
P233MMX, takze taka zmiana na jakis czas bedzie rozsadna), ale prosze mi
rowniez podpowiedziec, czy moglbym ktoregos z nich zamienic na inny w
pozniejszym czasie?

--
Pozdrawiam