Re: LCD a jakosc grafiki

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 02:05:25 MET DST

> Radeonem .Chodzi mi o ostrosc i soczystosc kolorow-do tej pory mam
Matroxa
> G200 i Ci ktorzy widzieli jaki obraz w 2D on generuje to wiedza o co
mi
> chodzi-nie chce miec teraz po prostu gorszego obrazu:)))

Jeśli chcesz mieć bardzo dobrą jakość obrazu to raczej kup monitor CRT.
LCD jeszcze przez jakiś czas nie dościgną jakości starej, dobrej lampy.
Za cenę 15' LCD będziesz miał dobrą 19' CRT. Znacznie lepsze barwy,
soczystość kolorów i ogólna jakość obrazu. Na monitorze CRT można
wyświetlić ponad 16 milionów kolorów. Na LCD kilkaset tysięcy, kilka
milionów. LCD ma lepszą (prawie idealną) geometrię i ostrość.
Jeśli sygnał jest cyfrowy od karty do monitora, to na LCD raczej nie
zauważysz różnicy między Radeonem a GForcem dobrej firmy.
Nowy Matrox Parhelia może wyświetlać 10-bitowy kolor. Jeśli chcesz to
zobaczyć to musisz mieć monitor CRT. No i chyba jakoś specjalnie
wyczulone oko ;-). To już ponad 134 miliony kolorów.

--
Wonder
Pisząc na priva usuń z adresu literkę S