wylaczenie efektow wizualnych = szybciej?

Autor: Sabinka (sare.nospam_at_kki.net.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:53:41 MET DST

Moze bedziecie krzyczec ze NTG, ale pytalam na
pl.comp.os.ms-windows.win9x ponad miesiac temu i nikt nie
odpowiedzial, Wy napewno bedziecie plodniejsi.

We wlasciwosciach ekranu (win98) wylaczylam wszelkie efekty wizualne
typu wygladzanie, animacje, wszelkie mozliwe kolory. Sadzilam, ze
komputer bedzie choc troche szybciej chodzil. _Moze_ i chodzi nieco
szybciej, ale mam watpliwosci czy to w ten sposob dziala, czy to tylko
wplywa na wyglad.
Watpliwosci moje wziely sie stad, ze w chwilach przymulenia
(komputera), gdy pojawia sie np. ikonka internet explorera (np. gdy go
wlaczam i pojawia sie na dole na pasku ten przycisk), to najpierw miga
w pelnej krasie, dopiero potem wygladzania itd znikaja.
I na moj babski rozum to _takie_ zmienianie wygladu to raczej powinno
spowalniac a nie przyspieszac dzialanie komputera. Czy mam racje?

--
Sabina