Re: spalony procesor a pasta termoprzewodzaca

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 23:14:30 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <plat25_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> kiedy sie przepala procek od nadmiaru pasty odrazu przy pierwszym
odpaleniu
> ?
>
> u mnie jest caly usmarowany (duron 1200)ale komp chodzi juz 3 tyg i zero
> zwisów czy jakis dziwnych problemow
> Jak radzicie nie ruszac go juz czy jednak wyczyscic

Jak chodzi to dobrze... nie ruszaj bo jeszcze pokruszysz i szam bedziesz go
szorował a potem sam szorowal z nim do serwisu, Ogolnie duzo pasty = slabsze
chlodzenie nawet najlepsza pasta nie jest tak dobra jakdobry styk radiatora
z procem. Pasta jet po to aby tylko wypelnic nierownosci ja klade dokladnie
tyle ze po zdjeciu wyraznie widac slady liter na radiatorze a poza nimi nie
ma prawie sladow pasty. Widzialem juz kilku koles co potrafili wpieprzyc na
proca cala tuble pasty od Titana bo skoro tyle dali to tzeba wsadzic im
wiecej tym lepiej :))