Leadtek GForce MX400 i problem wyświetlania na TV

Autor: Radosław Ramotowski (radekrz_at_rz.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 22:32:54 MET DST

Cześć!
Nie mogę uzyskać poprawnego obrazu na TV z mojej karty graficznej (Leadtek
Win Fast GForce MX 400 64 MB RAM TV-out) - widoczne są jedynie skaczące pasy
i cienie obrazu! Używam orginalnych sterowników producenta - najnowszych
dostępnych w jego witrynie WWW. Karta graficzna ma nietypowe gniazdo
TV-out - jak PS2 w które po wyłamaniu plastikowego bolca wchodzi wtyczka
S-Video.
Mam nastepującą konfigurację sprętową: Płyta Soltek SL-85DRV (chipset Via
P4X266), Pentium IV 1,4 GHz stocket 478, 256 MB DDR RAM (Kingston), HDD1
Maxtor 40 GB ATA 100 (primary master), HDD2 WD Caviar 3 GB ATA 33 (secondary
master) - oba dyski na dodatkowym kontrolerze Zoltrixa (Ulta ATA 100),
CD-ROM Samsung 48X (primary master), IomegaZIP100 (primary slave) i CD-RW
Liteon 40x12x48x (seconadary master) - na kontrolerze płyty głównej (Ultra
ATA 100), Grafika jak wyżej, karta sieciowa Realtec 10/100, modem Pentagram
DiabloV.90. Systemy operacyjne: Win 98SE i Win XP
TV Panasonic 100 MHz z wejściamu EURO (AV1 i AV2) oraz chinch (AV3). Kompa
podłączałem zarówno do AV1 jak i AV2 poprzez kable S-video i mały
jack-chinch (audio) i przejściówkę na EURO.
Prosze o poradę!
Radek R.