Re: ups i acard

Autor: KingaW (kingaw_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 21:41:09 MET DST

Nie ma przeciw wskazań co do ilości odłaczanych urządzeń do UPSa, nie należy
tylko rpzesadzić z jego maksymalnym obciązęniem prądowym (tzn nie podłaczaj
opd UPSa kompa, monita, telewizora, drukarki, skanera, mikrofalówki i kilku
innych urządzeń).
Jeżlei w UPSie masz zwykłe złącze zasilające to możęsz podłączyć, ale uważaj
na obciązenie bo zajeżdzisz UPSa bardzo szybko

Użytkownik "Przemek Muszynski" <przemek.muszynski_at_2com.pl> napisał w
wiadomości news:ah3ind$nug$1_at_news.onet.pl...