Czary czy co ??

Autor: georges (georges_at_konta.plo.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 19:02:42 MET DST

Witam
nie wiem co sie dzieje...zauwazylem ze co jakis czas przy wiekszym
obciazeniu procesora ale nie koniecznie "wylacza mi sie bez pytania
komputer" a dziwne w tym jest to ze juz wlaczyc sie go nieda(przycisk power
jakby nie dziala) owszem musze najpierw wyjac wtyczke z gniazdka
zasilajacego ponownie wlozyc i wtedy to juz power zadziala, dziwi mnie to bo
lamkpa w monitorze swieci czyli badz co badz prad dochodzi !! Jaka moze byc
tego przyczyna powiem tylko ze pamieci mam sprawne (memtest byl) temperatura
cpu w normie wiec co ??!! zasilacz ?? wczesniej wszystko dzialo tylko teraz
wlasnie te czary mary Prosze o jakies sugestie
pozdrawiam