3d prophet 8500 fdx i 2 monitory

Autor: Kangur (kangur_at_exclusive.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 15:07:23 MET DST

Witam!

Posiadam karte wymieniona w tytule, podobno ma ona obciety drugi ramdac. W
zwiazku z tym, ze niedlugo dojdzie drugi monitor mam pytanie, czy to bedzie
dzialac? Pierwszy monitorek na d-sub niestety flatron 775ft, drugi pewnie
bedzie jakis lcd, ale nie wiem czy dostane cos w przystepnej cenie z dvi,
wiec byc moze bedzie przejsciowka i d-sub. Jak sadzicie? Poradzi to sobie z
2ma monitorami??

--
Pozdrawiam,
Kangur