Re: chlodzenie woda kto uzywal, widzial?

Autor: Roper (roper123_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 17:16:38 MET DST

"BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> wrote in message
> Co powiecie na takie cos:
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6519509
> warto takie cos kupic?
> Obecnie uzywam wiatraka COLORFULL SILENT CONTROL
> temperatura procesora okolo 67 stopni przy obciazeniu
> przy otwartej obudowie 60
> czy na takim zestawie osiagne temperature ponizej 50?
> a w obudowie temperatura 49
> przy otwartej 43 (gdzie jest ten czujnik - GA7VRXP)
> przy zamknietej obudowie to czasami sie zawiesi, kilka razy ni sie
> zresetowal
> moze to wina zasilacza CODEGEN 250
> jakie powinny byc napiecia?

> [...]

Ostanio na gieldzie komputerowej kupowalem wiatrak do procesora u goscia,
ktory mial rowniez chlodzenie ciecza. Za zestaw kompletny chcial 220 zeta.
Podobno mozna to napelnic zwykla woda ale on zalecal chociaz destylowana.
Dokladnie sie niedopytywalem. Calosc wygladala na solidnie wykonana. Na
procesorze tylko maly radiator miedziany + dwie rurki na zewnatrz
wyprowadzone do jakiegos pudeleczka. Jaka jest wydajnosc chlodzenia - nie
wiem, trzeba by z nim porozmawiac, chetnie wyjasnia szczegoly. Z tego co
wiem to do konca lipca go nie bedzie, zrobil sobie urlopik. Jesli juz
probowac to w sierpniu najwczesniej.
Sam sie nad tym rozwiazeniem zastanawialem bo u mnie podobnie goraco w
obudowie, ok. 50 st., procek 55 (Athlon 1,7+).

--
Pozdrawiam
Roper