Re: czy wymienić na durona?

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:02:53 MET DST

> ROTFL . Przeczytaj uważnie co napisałeś .

No co? Przeczytalem i nie widze tu nic smiesznego.
A jesli chodzi o mnie i moje uczenie sie (to z Twojego drugiego
re-posta:)) to oczywiscie, ze tak! Ucze sie caly czas.

> A skąd ten wniosek ? Czy tylko Intel produkuje dobre chipsety ?

Moim zdaniem tak. I moge to uzasadnic.

> Dla mnie to już naprawde koniec dyskusji, bo nie chce mi się z Tobą
gadać.

Dobrze, nie gadaj wiec. Tylko po co sie denerwujesz? Dla mnie grupy
dyskusyje sa po to, zeby wlasnie dyskutowac a nie klocic sie i
wzajemnie wytykac sobie niewiedze. Moze i czegos tam rzeczywioscie nie
wiem. Nie musze wiedziec wszystkiego, zawsze natomiast moge miec swoje
zdanie.
Pozdrawiam!
Aik