Re: nie chca mi sie zainst. zadne systemy oper. :(

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:37:32 MET DST

Użytkownik <superman_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Moze ktos juz sie spotkal z podobnym problemem. Znajomy mial kompa a na nim
> system, lecz cos namieszal i system uruchamial sie tylko w trybie awaryjnym
(w
> normalnym sie po pewnym czasie wieszal

Miałem to samo!!!
Spytaj się Znajomego (zawsze jak coś się dzieje to u _Z_najomego :]) czy się z
BIOSem nie zabawiał. Ja miałem _dokładnie_ te same objawy po grzebaniu w
BIOSie - pomogło przywrócenie ustawień domyślnych w BIOSie "Load default setup"
czy jakoś tak. Od tej pory Win98 startuje normalnie, tylko pierwszy raz po
zmianie w BIOSie dłużej to trwało bo rozpoznawał zainstalowany sprzęt.

Pzdrw
GL12d4