Termometr na ASUS P2B

Autor: juri (juri_mac_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:49:10 MET DST

Witam!

  Mam pytanie, co sie dzieje z plytka ASUS P2B jezeli po wlaczeniu na
biosie infrmajci otemperaturze procka pokazuje mi na stele 128 stopni.
  A po uruchomieniu z wlaczonym termometrem piszczy i zatrzymuje sie.
Na plytce codzi PII 350 z poteznym radiatorem i coolerem.
  Po wylaczeiu termo, chodzi tylko z dodatkowymi wiatrakami skirowanymi na
okolice proca, bez wiatrakw dziala jakies 5 minut i zwisa.

 Z gory dzieki za pomoc.
  Pozdrawiam Juri_mac_at_poczta.fm