Re: AMD

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:49:15 MET DST

Użytkownik <fairy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hej.
>
> Co sadzicie o kompie z prockiem: AMD DURON 800 MHz i z plyta: ECS K7S5A
Sis735
> UDMA/100 ? Caly komputer ma byc dla pani w biurze - ma na nim byc windows
> program do fakturowania. Czy wartyo kupic taki komputer tzn czy sie nie
> rozkrzaczy za powiedzmy 5 lat?

AMD Duron i K7S5A? Nieco bez sensu.. ten ECS mozna przebolec. Generalnie dla
pani w biurze wystarczy i slabszy komputer niz ten, ktory podałas.
Polecam PC World'a z czerwca 2002 roku. Tam jest artykul "Rękodzielo, czyli
składamy komputer" czy jakos tak. Jest tam niezla propozycja biurowego
komputerka. Dla ceniacych cisze i spokoj procesor VIA C3 950MHZ z samym
tylko radiatorem; ja bym jednak wzial Celerona 1GHz. Do tego ECS P6IEA-T z
zintegrowana karta dzwiekowa i graficzna i jakies 128MB RAMU - w zupelnosci
wystarczy.

Pozdrawiam.