zanikające odświeżanie????

Autor: Hełmofon (rg78_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:21:49 MET DST

Witam
Mam dziwny problem. (kto takich nie ma):
Po dłuższej pracy z komputerem przstaje się wyświetlać zawartość okien,
IE po zmniejszeniu i powiększeniu nie odświeża się jest nadal małe okienko
Pasek startu pojawia się dopiero po najechaniu myszką
Kartę grafik wkładałem inną i było bez zmian - co jest przyczyną takiego
stanu
Pomóżcie bo doprowadza mnie to do histerii i albo mi się coś stanie albo te
pudło wyleci przez okno

Specyfikacja techniczna kompa
ATHLON 1600 xp
MSI K7T TURBO LE ms-6330