Re: nie chca mi sie zainst. zadne systemy oper. :(

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 08:21:53 MET DST

Jesli jednak mozesz to podmien pamiec na inna (jesli masz w obsadzone dwa
banki pamieci wyciagnij jedna z nich )
Ile masz RAMu?
Sprawdz napiecia (w BIOSie )
Celek 300A jest na Slot 1 wiec temperatura procka moze nie byc podawana
prawidlowo
wyciagnij go ,oczysc wentyl i sprawdz czy jest to wentylator
Intelowski(powinna byc naklejka na nim)
moze cos nie tak z chlodzeniem(poluzowanie radiatora )
Ale Twoj przypadek to albo RAM albo napiecie
Zasilacz? Masz mozliwosc podlaczenia innego ?
Wylacz w Biosie nieuzywane urzadzenia (np LPT,COM 1 lub 2 ,USB,Dzwiek)
CZy ta plyta ma wsadzony modul modemu ? (chodzi mi o rozszerzenia plyty)
wyciagnij wszystkie inne urzadzenia (np karte TV, modem)
przegraj instaleke WIN98 na twardziela(najlepiej sformatowanego) _ odlacz CD
i FDD (z tasm przesylowwych i napieciowych) i zainstaluj (wylacz FDD w
Biosie )
zobacz zworki na plycie (masz instrukcje do tej plyty) _moze ktoras zworka
"odpadla"?
oczysc styki na procku(nie byl krecony?)
S3trio na AGP ? czy PCI ? jesli na PCI przeloz do innego slotu
a moze tak .....wgraj nowy BIOS ?
Pozdrawiam
Blesso